Diensten

Een diepgaand strategisch brandingtraject (Deep Branding), losse elementen daaruit of een kort praktisch ontwerptraject (Design Intensive).

Deep Branding Traject

Diepgaand merkstrategie- en coachingstraject voor meer helderheid over wat je werkelijk wilt, wie je bent als ondernemer, waarom je doet wat je doet en met wie je het liefste wilt werken. Geschikt voor ervaren ondernemers, teams of projecten die klaar zijn voor groei. Brand design, een website en fotografie dat uitstraalt wie jij echt bent. Design from the inside out.

Alle elementen uit het Deep Branding Traject:

Design Intensive

Kort en krachtig ontwerptraject voor kleine projecten of starters die nog niet klaar zijn voor diepgaande strategie. Wel snel professioneel design willen om te kunnen starten.

Voorbeelden van een Design Intensive:

  • Ikigai Sessie
  • Purpose Coaching
  • Merkstrategie
  • Brand Design
  • Website
  • Brand Fotoshoot
  • Basic Brand Design
  • Mini Template Website
  • Landingspagina
Hanneke laptop
Hanneke laptop

Deep Branding

Overzicht van losse elementen uit het complete traject. Brand design en een website kunnen niet zonder merkstrategie afgenomen worden om tot een goed resultaat te komen.

Ikigai Sessie € 450
  • Branding Werkboek
  • Kick-off Call (45 min)
  • Feedbackronde Ikigai Module
  • Ikigai Sessie (2,5 uur)
  • Geleide meditatie (audio)
  • Uitgewerkt Ikigai template in PDF
Purpose Coaching € 800
  • Branding Werkboek
  • Kick-off Call (1 uur)
  • Ikigai Sessie (2,5 uur)
  • Kompas Sessie (2,5 uur)
  • Geleide meditatie (audio)
  • Feedbackronde per sessie
  • Uitgewerkt Ikigai template in PDF
Merkstrategie Traject € 2000
  • Branding werkboek
  • Kick-off Call (1 uur)
  • Soul Day (1 dag)
  • Doelgroep Sessie (halve dag)
  • Merkidentiteit Sessie (2,5 uur)
  • Communicatie Masterclass Video
  • Geleide meditatie (audio)
  • Feedbackronde per sessie
  • Brand Thinking Canvassen van Brand The Change

Purpose Coaching kun je hier aan vooraf doen voor meer afstemming. Daarbij krijg je € 100 korting op het totaal.

Merkstrategie Workshop € 450
  • Branding werkboek
  • Kick-off Call (45 min)
  • Merkstrategie Workshop (2,5 uur)
  • Geleide meditatie (audio)
  • Communicatie Masterclass Video
  • ‘Brand Strategy on-a-page’ canvas van Brand The Change

Purpose Coaching kun je hier aan vooraf doen voor meer afstemming. Daarbij krijg je € 100 korting op het totaal.

Brand Design € 2500
  • Logo’s
  • Moodboard
  • Kleurpalet
  • Typografisch systeem
  • Brand Board
  • Brand Kit
  • Gepersonaliseerde Branding Workshop (video)

Alleen af te nemen met een merkstrategie traject of workshop vooraf voor het beste resultaat.

Webdesign + realisatie € 3500
  • Custom Website tot 6 pagina’s (WordPress + Elementor)
  • Website Werkboek
  • Website Strategie Sessie
  • Content Outline
  • Optimalisatie

Alleen af te nemen met brand design omdat daar alle designelementen in zitten die ik nodig heb om een website te kunnen ontwerpen. 

Brand Fotoshoot € 400
  • Briefing (1 uur)
  • Shotlist
  • Checklist
  • Styling locatie
  • Fotoshoot (3 uur)
  • Nabewerking

Exclusief reiskosten. Alleen af te nemen in combinatie met een ontwerpproject.

Complete
Deep Branding Traject

Het hele Deep Brandingtraject bestaat uit Purpose Coaching, Merkstrategie Traject, Brand Design, Web Design en Brand Fotoshoot. Gezamenlijke waarde  € 9200.

€ 8900

Hanneke-laptop

Design Intensive

Geschikt voor korte kleine projecten en starters.

Inclusief:

  • Branding Werkboek + Website Werkboek
  • Kickof Call (45 min)
  • Briefing (1 uur)
  • Design Day (7 uur) of 2 halve Design Days (3,5 uur)
  • Finishing touch (nawerk)
  • Uitgewerkte bestanden (nawerk)
  • Video workshop over gebruik van ontwerp (nawerk)
  • 14 dagen aftercare voor support

€ 950

excl. BTW

Modules Branding Werkboek

1. Afstemming

Wat wil je bereiken met dit traject? Waar hoop je te staan aan het einde van dit traject? Wat zijn de valkuilen van jezelf die langs kunnen komen? Wat is jouw gebruiksaanwijzing? Wat wens je jezelf toe tijdens dit traject? Wat is je intentie met dit traject?

Deze module is gekoppeld aan de Kick-off Sessie.

2. Ikigai

Wat is jouw ‘sweet spot’? Waar hou je van, ben je goed in, kun je goed voor betaald worden en wat draagt bij aan een betere wereld? Wat is het ideale aanbod dat het beste past bij al deze vragen? We ontdekken wat het meest natuurlijk voor je is en scherpen je aanbod aan.

Deze module is gekoppeld aan de Ikigai Sessie.

3. Kompas

Wat wil je echt? Wat zijn je verborgen dromen? Je doelen? Waar wil je heen? Welke richting wil je op? Waar wil je staan over 5 -10 jaar? We zetten stippen op de horizon. Die volgend jaar weer anders mogen zijn.

Deze module is gekoppeld aan de Kompas Sessie.

4. Kern

Wie ben je? Wat zijn je waarden? Wat is je missie, je visie, je essentie en je belangrijkste boodschap? Waar sta je voor? Wat beloof je? Wat maakt jou echt jou?

Deze module is gekoppeld aan de Soul Day en het Brand Thinking Canvas “Who are you?”.

5. Doelgroep

Met wie wil je het liefste werken? Wie zijn je meest natuurlijke klanten en samenwerkingspartners? Op wie wil je je focussen? Wat zijn hun struggles, overtuigingen, dromen en verlangens? Hoe kun jij hen het beste helpen? Durf te kiezen. Juist voor met wie je niet (meer) wilt werken.

Deze module is gekoppeld aan de Doelgroep Sessie en het Brand Thinking Canvas “Who is your Audience?”.

6. Marktpositionering

Wie doen wat het meest lijkt op wat jij doet? Wat maakt jou anders? Wat is het verschil? Hoe leg je dat uit? Wie of welke merken inspireren je? Waarom?

Deze module is niet gekoppeld aan een sessie, maar is bedoeld om even aan te raken tijdens het traject.

7. Merkidentiteit

Hoe ziet jouw merk eruit? Hoe voelt het? Hoe klinkt het? Welke stijl, kleuren, lettertypes, grafische elementen en fotografie stralen het beste uit wie jij bent?

Deze module is gekoppeld aan de Merkidentiteit Sessie of briefing van een Design Intensive.

8. Communicatie

Waar zijn je ideale klanten? Welke kanalen gebruiken ze? Waar kun je gezien of gehoord worden door ze? Hoe kun je ze bereiken? Wat zeg je tegen ze? Welke verhalen deel je met ze?

Deze module is gekoppeld aan de Communicatie Masterclass in videovorm.